Friday, November 20, 2015

7 Produk "Keluaran Terhad" Tupperware Brand (Nov-Dis 2015)

Salam,  harap anda semua berada dalam keadaan sihat belaka. Sudahkah anda baca katalog Nov-Dis 2015? Tahukah anda bahawa Tupperware Brand ada mengeluarkan 3 produk mereka dalam keluaran terhad? 


Ini bermakna,  jika anda tidak memiliki sebarang,  memang anda berada dalam kerugian.  Jika barang ini habis,  anda tidak mungkin dapat mencari set sebegini lagi di mana-mana.  Malahan,  harganya mungkin akan melambung tinggi jika anda membeli dengan orang perseorangan. 

#tupperlaweyh menyenaraikan 7 produk tupperware yang berada dalam "keluaran terhad" ini. 

1. Sweet Mini Keepers Set
Didatangkan dengan beg organza yang sangat menarik,  Sweet Mini Keepers ini ada enam kesemuanya dalam satu set.

2. Pretty Pastels
EMpat bekas comel bertelinga yang kedap udara dan tahan limpah ini bakal menarik perhatian anda.  Didatangkan dengan sebuah kotak berwana waeni yang mana boleh dijadikan penanda buku. 

3. Shelf Savers with Spoon
Sempena musim Krismas yang bakal menjelma,  Tupperware Brand membawakan kotak khas yang boleh dijadikan kad ucapan dan juga keratan pokok krismas. Didatangkan dengan sudu kecil, Shelf Savers sesuai untuk meletakkan rempah ratus dan juga gulam garam. 

4. Click To Go
Mangkuk tingkat moden yang mudah dan cantik untuk dibawa ke mana-mana.  Empat warna berbeza setiap tingkat boleh dileraikan dengan mudah. Didatangkan bersama handle yang lebih memudahkan penggunaannya. Aku 

5. Party Keepers
Nampak biasa-biasa saja.  Tapi,  ruangannya yang luas boleh memuatkan hampir kesemua jenis makanan.  Party kini lebih unik dan mudah untuk diurus. Oh! Dapatkan juga dua Jumbo Party Keepers dengan pembelian EMPAT Party Keepers. 

6. Flower Fairy Flask
Empat design yang memukau didatangkan dengan kotak serba unik yang boleh dijadikan bekas meletak alat tulis.  

7. Turbo Chopper
Malas nak cincang2? Turbo chopper ialah penyelesaiannya.  Dengan setiap pembelian satu set Turbo Chopper,  anda layak dapat Nifty Carrier percuma!  Wallawey! 

Whatsapp 019 9960461 untuk harga #tupperware paling hebat korang pernah dengar... 

No comments:

Post a Comment